älska.

♥ 2010-08-17 Kommentarer 2
TjEnIs PeNiS!1

okeejejejjeje, jag skrattar så att tårarna sprutar, ANDAS FLICKA ANDAS!

jag sitter här i mitt lilla rum och kollar runt på massa bloggar, OCH JA! jag hittade min och astrids samtal från i lördags på hennes blogg, och jag kan inte sluta skratta, hon är såååååå korkad! hahahahha okej, här läs och älska det:

granen: rahlenfeldt har ju varit i sundsvall!
aas: justja! vem är det nu igen..
granen: MEN!? (hey nu dumförklarar vi astrid)
aas: JUSTJA! sveriges statsminister!
granen: .............
aas: HAHAHA! är han inte det då?
granen: NEJ! krillebooi?
aas: jaha... hehehehehheheh!

min flicka, en del av mej! jag älskar henne ♥

och såhär fin är hon:




Kommentarer
Postat av: AAS
2010-08-17 - 11:44:13

hahaha, jag älskar dej snygging :*<3


URL: http://aastridelander.blogg.se/
Postat av: granen
2010-08-17 - 12:16:02

sv: JAG ÄLSKAR DEJ MED!<3<3


URL: http://granensplace.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback