aastridelander.blogg.se

♥ 2010-08-24 min vardag Kommentarer 3
HEJSAN BABES! det är aas som skriver, snygga fina underbara aas! nivet att ni älskar, jag vet att ni älskar så varför klickar ni inte er in på http://aastridelander.blogg.se ! ?

Jag är granens, (josefine granqvist, men ni förstår nog för att granensplace=granen. ah ni förstår) fru faktiskt! vi gifte oss runt den 7 augusti, och varit ett fantastiskt par sen dess. eller om det var juli. juli tror jag. men jag är allafall den som fick granen att börja blogga, eftersom jag är hennes lilla idol! men jag älskar bruden, bruden är helt azum, amazing och ja. allt bra finns i den lilla puddig, och jag totalt diggar att hon och jag, oftast, gillar samma saker!

men ibland kan jag bli jävligt less på hon också, ups and downs som vi snackar finns i alla vänskapskretsar. och saker som jag kan störa mej på är att hon rapar, hon rapar jävligt högt och dom är jävligt vidriga. att hon kan lägga fula kommentarer som att jag såg ut som en skalbagge när jag testade ett par skit snygga skor enligt mej? men nej! då ska jag vara en liten fin söt skalbagge.

MEN! jag vet att hon gör allt det där, som att rapa och säga fula saker. för att det första reta mej för jag tycker det är skit äckligt och det andra för att hon bryr sig. för granen kan det hon snackar om, (oftast!) men ibland blir det fel. men då säger hon att hon har rätt endå, för hon HATAR att förlora och ha FEL.


pepp tjej på fest!

hon har haft en grym romans den här sommaren, som är riktigt jävla coolt. men som tyvärr inte får komma ut här, och justnu tränar hon troligen. tror jag. hoppas jag. eftersom hon inte tränat på typ en månad? för hon varit sjuk, och hon älskar att träna!

jag skulle kunna snacka hur mkt som helst om granen! men nu är det om mej vi ska snacka om. haha. jag är som sagt hennes bästavän, eller en av dom. vi är ett litet gäng som håller ihop, och jag är AAS. tjejen som är beroenda av innebandy, olika kaffesaker och kläder. dessutom tkr jag om att smsa, jag är en riktigt jävla smsnörd. och det skäms jag över. jag har nyss börjat natur på thoren här i stan, och ska gå där i tre år. och jag stortrivs redan med klassen!

jag är alltid lite halv galen, skrattar som en idiot och fjantar mej ofta. hänger ofta med min brud som heter josefine westerlund och granen såklart. GRANEN! ellen är också en stor del av mej. min storasyster maja karlstedt är min andra del av hjärtat, och det finns ingen som hon. någon pojke finns inte längre, men jag har ett stort hjärta endå!

justnu ska jag dra mej mot staden igen, och sen senare peppa igång mej för en hel dag på skolan imorgon, som pågår från 8.30-16.30. FYFAN VAD JAG ÄLSKAR SKOLAN! plus att jag får lön imorgon, och på kvällen ska jag dra med mamma till birsta, och få massa fina kläder. och anna och jag ska dra ner på stan imorgon på långhålet vårat, usch vad bra! latero / http://aastridelander.blogg.se http://aastridelander.blogg.se



IT'S ME! alltså http://aastridelander.blogg.se CHÄÄÄCK!

Kommentarer
Postat av: Elene:)
2010-08-24 - 21:40:05

Tack gumman:)<3



Kram


URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Heléne
2010-08-25 - 13:59:56

Ni är inte riktigt kloka ni.

Postat av: Alice Carlson
2010-09-15 - 21:40:21

Så söta bilder :)


URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback