20e augusti 2010

♥ 2010-08-20 bilder Kommentarer 2
godmorgon bloggen. vilken sämre morgon. bokstavligt talat. halsen gör ont, mer än igår och det är ingen sol ute, nu är fan sommaren slut och allvaraet börjar snart! :( jag tog mej min medicin och hoppas nu på det blir bättre snart, ska nog krypa ner i sängen igen och slå på en bra film, tips på nån bra?!

idag blir det till att städa rummet, och resten av huset (hjälp mej) så att mamma blir glad! efter det så kanske jag ska träffa ida ett litet tag, sen peppar vi för träning igen och ikväll väntas nog selånger med fina människor!

vi hörs senare ♥



sommaren 2008, helt perfa!

/
josefine




Kommentarer
Postat av: Alice Carlson
2010-08-20 - 10:40:38

Nu har jag lagt till dig ;)


URL: http://bigal.blogg.se/
Postat av: Heléne
2010-08-20 - 15:07:05

Du börjar lära dig.

Städat=Glad mamma.

Kram


Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback